Schimb și returnare

Schimb și returnare


1. Ambalați cu grijă produsul în ambalajul original într-un set complet (articolele furnizate ca set trebuie returnate și ca set).


2. Completați cererea de retur atașată comenzii.


3. Atașați o copie a chitanței de numerar, indicați modalitatea de returnare a fondurilor (comandă poștală sau transfer într-un cont bancar indicând.


4. Trimiteți coletul prin poștă


5. După trimiterea coletului, vă rugăm să ne informați despre acesta prin e-mail la bezverhni@yandex.com

Motive de returnare și schimb de mărfuri


Cumpărătorul are dreptul de a returna Bunurile (Returul Bunurilor se face dacă Bunurile specificate nu au fost în uz, sunt păstrate proprietățile de consumator, etichetele fabricii, prezentarea etc.), fără a da motive în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice. de la data primirii efective a Bunurilor direct de la vanzator sau persoane care il reprezinta pe Vanzator.


Decretul Guvernului Federației Ruse din 19 ianuarie 1998 nr. 55 a aprobat „Lista produselor nealimentare de bună calitate care nu pot fi returnate sau schimbate cu un produs similar de o dimensiune, formă, stil diferit”.


Această listă indică imposibilitatea returnării Bunurilor de calitate corespunzătoare cu proprietăți individual determinate, în cazul în care aceste Bunuri pot fi utilizate numai de către consumatorul care le achiziționează.


Pentru a returna bunurile, trebuie să depuneți un document care confirmă faptul și condițiile achiziției sale, precum și să completați o cerere de returnare a bunurilor.


Returnarea Bunurilor, în cazul detectării defectelor asociate cu nerespectarea termenilor Comenzii, apărute din vina Vânzătorului:


În cazul în care Bunurile V-au fost transferate cu nerespectare parțială sau cu încălcarea termenilor Comenzii din vina Vânzătorului cu privire la sortimentul, completitatea, cantitatea Bunurilor, aveți dreptul de a notifica Vânzătorul (nu mai târziu). peste șapte zile calendaristice de la primirea) acestor încălcări și cere eliminarea acestora.


De asemenea, aveți dreptul să refuzați bunurile și să returnați banii plătiți. În acest caz, Bunurile trebuie returnate Vânzătorului cu păstrarea prezentării originale, proprietățile sale de consum, sigiliile, etichetele fabricii.


Pentru a returna bunurile, trebuie să depuneți un document care confirmă faptul și condițiile achiziției acesteia.


Pentru a face o retur, trebuie să completați o cerere de returnare a mărfurilor.